~2 wEeks FuLL oF inSaniTy~
last 2 weeks seemed so long to ended,,
i had a good weekend and i enjoy it though,,
mari senaraikan kegilaan sepnjg last 2 weeks:
1)work till 2am every day(for 5days 5nites continuously)..kire time ni aku sebagai makhluk Allah yg mempunyai keajaiban,ketike ini menukar mode aku sebagai pekerje lak,,tp cian ekey kn temankan aku kat opis,,smpai ekey tetido atas sofa mcm ni gaye nye,,,kasihan ini org,,mak bapak dah le jauh,,ish3,,

2)samBut valentine's day walaupun sblm ni mmg xpnh smbt dgn bf except with my bff,,tp still i felt love is in de air dat nite,,(wendu la jgk kat bdk comot)and ekey dpt sekuntum ros dr kulert and aku konon2 jual mhl xmo,,last2 blk mcm ngidam nak la plak rsnye,,argh menyesal,,tp xpe,,next year lak kite paw kulert,,ekeke,,


4)bt lawatan sambil blaja kat aQuaria klcc,,pergh,,best2,,tp kalau die ade obor2 byk2 pastu letak dlm aquarium yg gelap pastu dapat lak tgk obor2 tu kuar kan wane wani die,,pergh,,mesti lg masyukkan??kite kan byk obo2,,die xnak bt ke??ish,,silap lak tak bg cadangan kat dorg ek,,at least dpt gak komisen singgit due pn jd la kan,,huhu,,


3)smLm bt gile lg skali dgn meronde kl dr hulu ke hilir besame my partner in crime-->ekey, and yg len2 iaitu kak eda and kulert si ayam serama,,mule2 g klcc(niat dihati nak lepak aquaria)tp pas mkn(kak azbiana harneppa aka kak eda banjer,,yihaa,,tQ kak eda,,) tukar plan lagik,,adeh jem la korg ni,,,ekey menggile lak nak g zoo negara jd kami selaku kawan yg best,,membw ekey kesane utk bertemu kengkawan and sepupu sepapat nye yg dah lame die xg melawat,,


kat c2 aku dpt saksikan kak eda tenganga mulutnye sambil melihat aksi2 binatang yg bt show 4 dat afternoon,,kak eda plg kagum bile bad(si sealion) menepuk2 tgnnye dan mencium trainer nye yg dikenali dgn name gleme hawk eye,,huh,,ape yg hawk eye nye aku xnmpk pn,,tp lantak la,,janji sealion tu sgt comel,,,


4)mls nk blk usm n mlepak kat umah dr pg smpai ke ptg ahad,,senin jela blk,,adehh,,
5)yihaa,,ari senin pn muncul,,jd kene la blk usm,,skang kire betukar mode pelajar lak,,,blk2 je big boss (dR azLan) bek nye tipon ajak meeting lak,,jem lg skali,,adeh
i had a good weekend and i enjoy it though,,
mari senaraikan kegilaan sepnjg last 2 weeks:
1)work till 2am every day(for 5days 5nites continuously)..kire time ni aku sebagai makhluk Allah yg mempunyai keajaiban,ketike ini menukar mode aku sebagai pekerje lak,,tp cian ekey kn temankan aku kat opis,,smpai ekey tetido atas sofa mcm ni gaye nye,,,kasihan ini org,,mak bapak dah le jauh,,ish3,,
2)samBut valentine's day walaupun sblm ni mmg xpnh smbt dgn bf except with my bff,,tp still i felt love is in de air dat nite,,(wendu la jgk kat bdk comot)and ekey dpt sekuntum ros dr kulert and aku konon2 jual mhl xmo,,last2 blk mcm ngidam nak la plak rsnye,,argh menyesal,,tp xpe,,next year lak kite paw kulert,,ekeke,,
4)bt lawatan sambil blaja kat aQuaria klcc,,pergh,,best2,,tp kalau die ade obor2 byk2 pastu letak dlm aquarium yg gelap pastu dapat lak tgk obor2 tu kuar kan wane wani die,,pergh,,mesti lg masyukkan??kite kan byk obo2,,die xnak bt ke??ish,,silap lak tak bg cadangan kat dorg ek,,at least dpt gak komisen singgit due pn jd la kan,,huhu,,
3)smLm bt gile lg skali dgn meronde kl dr hulu ke hilir besame my partner in crime-->ekey, and yg len2 iaitu kak eda and kulert si ayam serama,,mule2 g klcc(niat dihati nak lepak aquaria)tp pas mkn(kak azbiana harneppa aka kak eda banjer,,yihaa,,tQ kak eda,,) tukar plan lagik,,adeh jem la korg ni,,,ekey menggile lak nak g zoo negara jd kami selaku kawan yg best,,membw ekey kesane utk bertemu kengkawan and sepupu sepapat nye yg dah lame die xg melawat,,
kat c2 aku dpt saksikan kak eda tenganga mulutnye sambil melihat aksi2 binatang yg bt show 4 dat afternoon,,kak eda plg kagum bile bad(si sealion) menepuk2 tgnnye dan mencium trainer nye yg dikenali dgn name gleme hawk eye,,huh,,ape yg hawk eye nye aku xnmpk pn,,tp lantak la,,janji sealion tu sgt comel,,,
4)mls nk blk usm n mlepak kat umah dr pg smpai ke ptg ahad,,senin jela blk,,adehh,,
5)yihaa,,ari senin pn muncul,,jd kene la blk usm,,skang kire betukar mode pelajar lak,,,blk2 je big boss (dR azLan) bek nye tipon ajak meeting lak,,jem lg skali,,adeh

2 Comments:
wah....sangat sengal kamuu dong..lawa gambar..sabotaj aku ek!!!
yihaa,,bejaye gak aku mensabotaj ko,,yes2,,bejaye sudah mission aku untuk mensabotaj ko,,
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home