~kabot~
padan dengan muka aku ini,,sebab malas untuk membuat kerja yg disuruh oleh SV ku,,kan dah glabah bile die kol td n tanye mn keje nye???sbnrnye aku bkn xnak bt,,tp aku xbrp nak phm arahan die aritu,,ahaha,,so aku pn buat sengal tny die blk mcm mn yg die nak sbnrnye,,huhuh,,nsb bek die xngamuk,,lege gile,,aku ni mmg seorg pemalas,,huhuhu,,tp itula aku,,suke buat keje last minute,,itu juge aku,,ahahha,,tp aku enjoy by doing dat,,tp xtau kenape??kenape ek??huh,,lg aku cuak,,lagi aku suke,,sbb bile dah siap,,n hasilnye sgt2 okie,,rs puas tu sgt la best,,

0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home