keje mmg xpnh abes
ni la tmpt keje aku,,saje jek tunjuk,,hih,,
adakah aku ini terlalu jujur mengharapkan sesuatu yg baik akan berlaku,,ataupun aku ni hanyalah seorg yg sengal,,cis kamu en agus aka bos ku yg sengal,,aku igt die dtg usm ni nak dtg melawat aku mcm mn keadaan aku kat cni ke ape,,rupe2 nye die ade membawa keje bt ku untuk disettlekan,,ayam sunggoh,,tp selaku pekeje yg selalu mkn gaji bute,,aku pn redha je la dgn keje yg die bg,,naseb bek la senang,,kalau idak,,dah lame aku bt2 xtau jek,,
hah,,lg satu cite yg sagt menarik,,smlm pny la tension selepas buat keje yg supervisor ku bg, "ama,,tolong carikan saye 30 journal pasal monomer ratio and buat review yer,,saye nak sok petang yer,," panggilan ini dibuat pade pukul 9.30pm ketike aku sebok memasak spegeti kegemaranku,,tros aku ilang selere nak mkn,,biar benar perkara ni,,berbalik kepada cerita yg sepatutnye,,aku dan salmi pn kuar besame2 sebab nak anta laptop nye yg kepatahan lcdnye sbb keganasan salmi yg tahap gaban tu..kami pn kelaparan sbb dah kol4 lebey tp xmkn pape pn lg,,kami pn tros dapat idea gile nak g mkn seoul garden kat juru..tp xjd,,sbb aku mls,,pastu kami g la johnny's kat JJ perda..pergh,,nikmat nye mkn,,nak g tgk muvi,,muvi lak xbest,,aleh2,,kami kuar tros menuju ke megamal,,(tp disebut megamall),,kitorg pn tros bli tiket wayg n nonton la cite plg menarik untuk dikutuk yg aku penah tgk,,cite tu bekisarkan tentang superhero yg bertopeng,,title nye watchmen,,dah le citu tu bapak nye la pnjg,,2jam stgh kot,,sepnjg tu jugak la aku bantai gelak sambil tension sbb citu tu plg bodoh aku penah tgk,,dah le bodoh,,aku xbrp nak phm lak tu,,kalah tension aku dr bt keje yg supervisor aku bg,,arggghh,,kami pun menyumpah2 crite itu temasuk la bdk2 satu row dpn tempat kami duduk..
pastu saye pn slaku penonton yg setie tros menjerit,,trime kaseh para penonton smue sbb kite dah bejaye membodohkan diri kite dgn tgk cite bodoh ni,,yeahhh,,ahhaha,,gile la,,,aku leh gigih tgk cite tu sampai abes,,aku pn xcaye,,aku salunye akan tido kalau cite tu xmenarik,,tp tahniah kepada cite tu sbb xbt kan aku tertido kerana Dr mahattan yg cekci tu,,wiwit,,bf biru beb,,cite pn byk part2 biru,,haram tol,,tepakse aku tutup mate salmi,,die dah la baik budaknye,,sian anda kan salmi,,

1 Comments:
hehhehe.. ama.. sy mmg baeekk pong...=p itulaa cerita terbest giler yg sy cube kefahaman smpi skrg tp x dpt jugak2 apekah maksud sbnr cita itu.. hohoho... dialog yg plg sy igt.. WHERE IS MY FACE??? huhuhu.. hurm.. mekaseh ama diatas budimu memberi daku meminjam laptop ini setelah laptopku terpatah akibat kelemahan lembut diri ini...=p hehehhe.. ~nice blog~
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home